افزایش فروش در اینستاگرام | ترفندها و روش های افزایش فروش محصول در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام از آنجایی که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست و یکی از ابزار های مهم برای فروش محصول کسب و کار ها است. کسانی که در اینستاگرام کسب و کار خود را دارند به فکر این هستند که افزایش فروش در اینستاگرام را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورند. فالو ممبر امروز قصد دارد تا درباره افزایش فروش در اینستاگرام با شما صحبت کند. با ما همراه باشید تا ترفند ها و روش های افزایش فروش محصولات در اینستاگرام را به شما توضیح دهیم.

کارهایی که باید برای افزایش فروش در اینستاگرام انجام دهید

ساخت اکانت بیزینس

مهم ترین و اولین قدمی که شما باید برای افزایش فروش در اینستاگرام بردارید. ساخت اکانت بیزینس برای کسب و کارتان است. اکانت بیزینس در اینستاگرام نسبت به اکانت های معمولی ویژگی بیشتری دارد. شما در اکانت بیزینس می توانید آمار های مهم راجب پیج خودتان را مشاهده کنید. که این کار باعث می شود تا مسیر درست به افزایش فروش را در پیش بگیرید.

پروفایل حرفه ایی ویترین کسب و کار شما

پروفایل حرفه ایی که مناسب برند شما باشد تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصولات اینستاگرام دارد. پروفایل اکانت شما مثل ویترین مغازه شما یا نمایانگر برند شماست پس بسیار اهمیت دارد که چگونه آن را درست می کنید. کاربران اولین چیزی که از شما می بینند پروفایل شماست اگر در دید اول نتوانید مورد قبول واقع شوید. کاربران حتی بدون نگاه کردن به محصولات شما صفحه را ترک می کنند.

تصویر: تصویری که برای اکانت بیزنسی خود انتخاب می کنید. باید کاملا مرتبط با کسب‌وکار و برند شما و البته مخصوص به خودتان باشد. لگوی برند شما می تواند ، نمونه خوبی برای این کار باشد.

بیوگرافی: بیوگرافی پیج شما بسیار اهمیت دارد در بیوی اینستاگرام خود باید به خوبی و مختصر از تجارتتان به مشتریان بگویید و از این طریق با مخاطبان خود حرف بزنید. تلاش کنید که بیوگرافی را به گونه‌ای بنویسید که در کوتاه‌ترین زمان بفهمند شما دقیقا چه کاری انجام می‌دهید و تجارتتان چیست.

ایجاد پیوند به فروشگاه (URL): اگر یک سایت فعال با طراحی زیبا دارید، حتما لینک آن را به اکانت اینستاگرام خود وصل کنید. از این طریق می‌توانید امکان بازدید مشتریان از سایت خود و پیگیری اتفاقات مربوط به برندتان را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از درگاه اینستاگرام استفاده کرده و بازدید از سایت خود را افزایش دهید.

افزایش فروش در اینستاگرام

دیجی کالا نمونه ایی از یک پروفایل خوب و بهینه است. می توانید از این تصویر برای ساخت پروفایل خود کمک بگیرید.

تصاویر با کیفیت

از آنجایی که اینستاگرام یک برنامه تصویر گراست. بسیار مهم است که شما از تصاویر با کیفیت و با رنگ بندی درست و اصولی برای پست های خود استفاده کنید. سعی کنید در طراحی پست های خود خلاق باشید اگر از متن در عکس خود استفاده می کنید سعی کنید یک متن جذاب برای پست با فونت خوب پیدا کنید. طوری که مخاطب با نگاه اول جذب پست شما شود. سعی کنید از رنگ های خوب استفاده کنید و هویت برند خود را نشان دهید. ساختار کلی پیج باید در یک چارچوب منظم باشد. این کار باعث اعتماد به برند می شود.

محتوای خوب پادشاه است

یکی از مهم ترین کارها در شبکه های مجازی تولید متحوای با کیفیت و مورد استفاده است. محتوای خوب پادشاه است چون مخاطبان شما برای انجام کاری به پیج شما سر می زنند باید کار کاربران به بهترین شکل انجام شود مخاطب یا کاربر باید جواب سوال خود را از محتوای شما بگیرد. در غیر این صورت رقبا این کار را بجای شما انجام می دهند. اگر در پست های خود محصولاتتان را معرفی می کنید حتما توضیحات کاملی را برای کاربر ارائه دهید. این توضیحات کامل نشان از برند قوی شماست و اینکه نشان می دهد شما کارتان را بلدید. استفاده از محتوای خوب مطمئنا باعث افزایش فروش در اینستاگرام می شود از آن غافل نشوید.

هشتگ راهی برای افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

هشتگ ها باعث می شوند پست شما فراتر از پیجتان برود. پست شما در مکانی دیده می شود که کاربران اینستاگرام به دنبال پاسخ جوابی هستند یا به دنبال محصولی می گردند. استفاده از هشتگ مناسب با کسب و کار شما باعث می شود تا پیج شما بهتر دیده شودکه این امر باعث افزایش فروش در اینستاگرام می شود. اما توجه داشته باشید که به اندازه باید از هشتگ استفاده کنید و هشتگ ها باید مرتبط با کسب و کار شما باشد. اینستاگرام استفاده از 30 هشتگ را برای کاربران آزاد گذاشته است اما توصیه ما استفاده از 20 تا 25 هشتگ در یک پست است.

تبلیغات

افزایش فروش در اینستاگرام

از تبلیغات برای پیج خود استفاده کنید زیرا تبلیغات یکی از راه های افزایش فروش در اینستاگرام است. شما با تبلیغات برند یا کسب و کار خود می توانید خود را به کاربران دیگر معرفی کنید سعی کنید در انجام تبلیغات هدفمند جلو بروید. بدانید به چه نوع تبلیغاتی احتیاج دارید چه مقدار قصد هزینه تبلیغات برای کسب و کار خود را دارید. با ارزیابی تمام این کارها تبلیغات خود را شروع کنید.

برگزاری مسابقه راهی برای افزایش فروش در اینستاگرام

برگزاری مسابقات جذاب و سرگرم کننده برای مخاطبانتان مطمئنا باعث افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام می شود. روش های مختلفی برای برگزاری مسابقه وجود دارد ما دو روش را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

لایک کردن، نوشتن کامنت و فالو کردن یکی از رایج ترین روش برای برگزاری مسابقه است. به این ترتیب می‌توانید از میان مخاطبانی که این کارها را انجام می‌دهند قرعه‌کشی کرده و یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید.

از فالوورها بخواهید که یکی از دوستان خود را زیر یک پست خاص یا زیر یکی از محصولاتتان تگ کنند. شرط برنده شدن در این است است که فرد تگ شده صفحه شما را فالو و پست را لایک کند.

محصولات ما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.